CELEBRAMOS O MAGOSTO

O pasado venres, cun día de sol espectacular como xa ven sendo habitual, celebramos o magosto no Colegio Hogar. Esta vez, debido o derrubamento do muro, foi no xardín da porta de mecánica.

Non faltou a música, a troula, e por suposto, as castañas asadas polos profes de mecánica, axudados por Carlos Iglesias (profesor xubilado) e un bo grupo de rapaces.

Un recreo un pouco máis longo que nos soubo a todos case tan ben como as castañas (espacialmente ricas segundo os comentarios), permitiunos charlar e gozar dos compañeiros nesta celebración otoñal tan nosa.

A participación dos alumnado e dos profesorado foi moi numerosa. O momento de compartir as castañas estivo amenizado por un grupo de gaita, tambor e pandereta, formado por alumnos do colexio Miguel Reboredo e Loic Míguez acompañados polo profe Ojea.

E no recordo, un ano máis, o noso querido Chema.