2º AUROIN ASISTE AS JAI2022

Os alumnos de 2º Auroin participamos nas xornadas de automatización industrial Jai2022 da Universidade de Vigo.

Hoxe as charlas empezaron falando da seguridade das máquinas nas novas contornas industriais onde a dixitalización é e será clave. Explicáronnos a importancia da realidade virtual, os xemelgos dixitais e a ciberseguridade na industria.

Agradecemos especialmente a Nacho Armesto, impulsor destas xornadas, a súa invitación.

Os alumnos de 2º Auroin participando nas xornadas de automatización industrial Jai2022 da Universidade de Vigo.