XORNADA DE CONVIVENCIA INICIAL DE 1º

Hoxe tivemos a xornada de convivencia para os alumnos de 1º, tanto de Grao Medio como de Grao Superior.

O obxectivo desta xornada é facilitar que os alumnos de nova incorporación poidan coñecerse un pouco mellor, favorecido por un ambiente de festa.

Houbo tempo para todo. Un primeiro momento, todos xuntos no teatro onde se presentou a xornada e puido verse unha curtametraxe motivadora da mesma. Logo, cada grupo co seu titor, tiveron un momento de encontro no aula para favorecer a comunicación no grupo. Mais tarde, chegaron os xogos no campo de fútbol e nos arredores do centro que posibilitaron, a través do xogo, estreitar lazos entre compañeiros.

E para rematar, unha comida compartida todos xuntos.