VISITA TÉCNICA. ESTALEIROS FRANCISCO CARDAMA

Hoxe, os alumnos de 1º SOCA realizaron unha visita técnica á empresa ESTALEIROS FRANCISCO CARDAMA situado no porto de Vigo.

Este estaleiro dedícase á construción e reparación naval de pesqueiros de arrastre, palangreiros, remolcadores, mercantes, buques escola, oceanográficos, dragas, patrulleiras, etc., ata 100 metros de eslora.

Persoal técnico e de dirección acompañaron aos alumnos ao longo da empresa, describíndolles con detalle todo o proceso construtivo dun barco, respondendo a tódalas súas preguntas.

Resultou unha moi boa experiencia para este remate da avaliación.