VISITA TÉCNICA DE 1º SOCA. CARDAMA

Os alumnos de 1º SOCA realizaron una visita técnica á empresa Estaleiros Francisco Cardama situado no Porto de Vigo. Este estaleiro se dedica á construción e á reparación naval de pesqueiros de arrastre, palangreiros, remolcadores, mercantes, buques escola, oceanográficos, dragas, oil-recovery, patrulleras, pontonas, etc. Ata 100  metros de eslora.

Acompañáronnos na visita dous técnicos da empresa, Javier e David, e compoñentes da dirección do estaleiro, que nos describiron con detalle todo o proceso constructivo dun barco e responderon a todas as preguntas e inquietudes que sobre o tema tiñan os nosos alumnos.

Sen lugar a dúbidas, resultou unha actividade moi ilustrativa.