Os pequenos de María Auxiliadora visitan os talleres de Artes Gráficas

O pasado martes os alumnos e alumnas de 6º de Infantil de Salesianos, visitaron os nos talleres de artes gráficas e amosáronnos o moito que xa coñecen do mundo da imprenta.

Da man das súas profesoras, percorreron o taller de impresión, o de preimpresión e La Cocina Gráfica e portáronse de maravilla. De seguro que algún deles o veremos nuns cantos aniños entre os alumnos dos nosos ciclos :)

Coidado rapaces que os novas xeneracións veñen fortes!