O COLEGIO HOGAR NA C´PRINT

Hoxe, 28 alumnos e tres docentes dos ciclos de Preimpresión Dixital e Impresión Gráfica parten cara Madrid para participar activamente na feira C!Print 2018 que terá lugar os días 24, 25 e 26 deste mes. Alí traballarán coas grandes marcas da Impresión Dixital actuais como Roland, Sign-Tronic, Framun, Epson, Tajima, Mitsubishi, Inkemi e moitas outras, aportando todo o seu tempo e esforzo na súa colaboración con eles. Durante eses tres días, os nosos alumnos de 2º poderán desfrutar desta grande oportunidade para adquirir novos coñecementos sobre as últimas tecnoloxías do mercado das Artes Gráficas dixitais.

Se os interesa saber un pouquiño mais sobre esta feira, podedes botar un ollo á web da C!Print premendo aquí

C!Print, ¡¡alá imos!!