ESPAZO ROBÓTICA. ROBOTPLUS E MIGUEL ÁNGEL LEMOS

Hoxe no espazo robótica visitounos, robotplus con Aitor Fernández e tamén tivemos a un antigo alumno, Miguel Ángel Lemos.

Robotplus trouxo dous robots, un colaborativo da marca UR e un carro robot  MIR de servizos, os noso alumnos puideron apreciar as aplicacións de cada robot e interactuar con eles.

Miguel Ángel nos mostrou un proxecto de robot deseñado por el mesmo. Explicou o seu deseño eléctrico e mecánico, coas súas vantaxes e desvantaxes.

Os alumnos desfrutaron dunha xornada, e comprobaron as aplicacións a versatilidade dos robots