CONVIVENCIA DE 2º GRAO MEDIO. TUI

Hoxe tivo lugar a tradicional xornada de convivencia para os alumnos de 2º de Grao Medio. Nesta ocasión, asistiron un total de 85 alumnos/as que estiveron acompañados por 7 titores e polo Coordinador de Pastoral.

Esta xornada de convivencia tivo lugar en Tui e houbo tempo para todo: paseo por Tui, xogos, momentos de reflexión e xantar compartido.

O bo tempo facilitou que a xornada se desenvolvera nun bo ambiente, e favorecese a comunicación entre todos os asistentes.

É de destacar o bo comportamento de todos e o respecto escrupuloso dos horarios fixados.

¡Parabéns para todos!